Sådan ser det ud

Her er så vores kommende nyhedsside, hvor vi kan informere om alt imellem himmel og jord. Alle fra bestyrelsen får tildelt et login, og så er det ellers bare at skrive løs. Det er reelt en ny hjemmeside, men kormedlemmerne tilgår den bare via et link fra den gamle, når vi åbner op for den. På den måde opdager man slet ikke, at der er tale om to forskellige sider (hvad der i øvrigt er en meget almindelig måde at gøre tingene på). Adressen er også lidt anderledes (www.nyheder.rytmekor.dk).

Kommentarer udbedes. Bare klik på taleboblen øverst til højre i indlægget og skriv løs! 🙂

12 tanker om “Sådan ser det ud

1. Hej Lars,
    Det ser da nydeligt og enkelt ud. Mon ikke det vil tilgodeser vores behov for kommunikation og noget alle vist kan finde ud af.

2. Hej Lars
    Det er jo rigtigt nydeligt. Lige et par spørgsmål fra en der ikke er ret kvik til det her.
    Hvem kan skrive kommentarer – kun bestyrelsen? Er det her jeg meddeler mig til medlemmerne om kontingent mv?
    Hvem retter kalenderen som i vanlig stil halter bagud? Jeg ville gerne foreslå at vi udnævner en kalenderwebmasterchefansvarlig som hele tiden opdaterer
    kalenderen – og som man kan brokke sig til når det alligevel ikke sker 🙂
    Ligger vel på en måde godt for en formand eller en sekretær – måske? Ja, ja, man gør jo hvad man kan for at gøre sig populær på andres bekostning.
    Hilsen
    Lars S

3. Hej igen. Jeg kom lige til at tænke på at Connie har fået ny mailadresse. Er den rettet på hjemmesiden således at hvis nogen klikker på kontakt eller booking, så ryger mailen det rigtige sted hen? Hvem kan i givet fald ændre det? Hilsen Lars S

• Uha, den var hverken rettet på bestyrelsessiden eller i mail-formen… 🙁 Det er den nu. Gad vide, hvor mange der har forsøgt at sende, både nye potentielle medlemmer og folk, der ville have os til st synge…?

4. Hej alle. Skønt at siden er lavet. Det ser rigtig fint ud!! Jeg skal bare lige forstå: Er det også vores gamle side der har fået ny adresse? Eller kan man stadig finde os på http://www.rytmekor.dk?
    Vi besluttede på mødet hos Lars Siv. at det er mig der opdaterer kalenderen. Det er faktisk lykkes for mig – selv på den her spændende computer.
    Jeg synes desuden referatet er fint, og at vi skal lave et forslag til vedtægtsændring mht annoncering af generalforsamlingen i avisen. Fint årshjul Ruth!
    Hilsen Connie

5. Til Lars S>> Hvem der kan kommentere, kan man langt hen ad vejen indstille som man vil. Jeg forestiller mig umiddelbart, at alle skal kunne kommentere, bare de udfylder navn og email. Der er dog ingen kommentarer der bliver vist, før de er blevet godkendt af en administrator, så vi kan undgå spam. Og nye indlæg vil kun kunne oprettes af bestyrelsesmedlemmer. Hvad siger I til den model?

Til Connie>> Hjemmesiden forbliver naturligvis, hvor den er. Adressen nyheder.rytmekor.dk er kun til bloggen, vi ser her.

Hilsen Lars

• Hej Lars. Det lyder som en fin måde at gøre det på. Jeg synes vi skal gå live på torsdag. Og vi kan jo altid tilrette det hvis der er noget vi ikke synes fungerer. Tak til Connie for den opdaterede kalender.
      Hilsen Lars

• Jeg synes også, at vi skal gå live på torsdag. Hvis det er ok med jer, så laver jeg et login til jer allesammen og sender det til jer på mail. Så kan I oprette indlæg selv. Det vil jo i hvert fald se pænt ud, hvis der også er noget at læse på torsdag udover denne tråd. 🙂

6. Jeg skal lige forstå… Hvad betyder det at alle kan kommenterer? Betyder det, at det ikke kun er bestyrelsen der kan skrive indlæg? Det synes jeg er fint, men kan man så ikke lave en side der hedder ” fra bestyrelsen”, så vi er sikre på at vores beskeder ikke pludselig er meget langt nede på listen mellem en masse kommentarer.

Jeg kan berolige med at kun en har sendt os mail til min gamle adresse – og det er kun 2 dage siden. Han vil sende materiale (pr post) om korkursus med Morten Kærså.

• Hej Connie. Der er forskel på at kommentere indlæg og oprette indlæg. Jeg forestiller mig, at kun bestyrelsen skal kunne oprette indlæg, men alle skal kunne kommentere (eller svare, du vil). Blot skal de skrive deres navn og mailadresse ved svaret, som i øvrigt først kan ses, når det er blevet læst og godkendt af os. Da det altid kun er det oprindelige indlæg der kan ses, når man kigger ind på oversigten på forsiden, skulle der ikke være nogen fare for, at noget drukner i en sværm af indlæg. Læg desuden mærke til de fine sorteringsværktøjer i højre spalte. Derfor tror jeg ikke der vil være noget behov for en særlig bestyrelsesside.

Godt, at du har fortsat med at tjekke din gamle mailadresse.

7. Hej Alle!
    Jeg skulle lige prøve at bruge den nye kommunikationsmåde. Det ser ud til at virke fint, og så bliver alt samlet. Sjovt med facebook og kommentarerne, men der er alle jo ikke med.
    Kh Anni

Der er lukket for kommentarer.